کارسپاران موسسه حقوقی فرصت

کارسپاران فعال

شرکت آدریان فلزات شریف

شرکت آدریان فلزات شریف، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه مهندسی متالورژی، با محوریت فعالیت‌های تحقیق و توسعه بنا نهاده شده است. این شرکت به منظور ایجاد ارتباط مستمر و پویا میان مبانی آکادمیک و نیازهای کاربردی صنایع (به ویژه صنایع متالورژی) حرکت خود را پیش می برد. با توجه به اینکه متخصصان این شرکت شناخت مناسبی نسبت به توانایی و نیازهای صنعت و دانشگاه دارند، انتظار می‌رود فرآیندهای تحقیق و توسعه صورت گرفته منجر به طراحی، ساخت و تولید محصولات یا فرآیندهای بهینه گردد. این فعالیت‌ها کاهش مصرف مواد اولیه، بهبود کیفیت محصولات تولیدی، بهینه سازی انرژی، بازیابی منابع (مواد و انرژی) ثانویه را دنبال می کنند.

مشاهده وب سایت این شرکت
بیت‌پین

شرکت سنا ایمن مبادله منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)، با نام تجاری بیت پین از شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و حقوقی به همراه تیمی از خبرگان حوزه فناوری و مدیریت مالی است. با توجه به اینکه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک دارایی امن و مهم جهت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، و از سوی دیگر امنیت و سادگی این معاملات در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، این تیم تصمیم به ایجاد یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای با درنظر گرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای سرمایه‌گذاران، بازرگانان و فعالین کسب و کار جهت سرمایه‌گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال گرفت.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت تجارت و اسکان احياء سپاهان

شرکت تجارت و اسکان احياء سپاهان در سال ۱۳۸۷ تأسيس گرديد. اين شركت با بهره‌مندی از پتانسيل قوی در بخش‌های فنی و مهندسی، طراحی، اجرايی و بازرگانی به ساخت انبوه پروژه‌های تجاری، اداری، ساختمان‌های سوپرلوكس درقالب مجتمع‌های مسکونی و در راستای اجرای اهداف مورد نظر در ساخت صنعتی ساختمان می‌پردازد.

مشاهده وب سایت این شرکت
شركت پايدار پولاد پيشرو

شركت پايدار پولاد پيشرو ،سازمانی است كه در اجرای پروژه‌های صنعت نفت وگاز و پتروشيمی بصورت C و یا PC، EPC فعاليت مستمر دارد كه اهم فعاليت شركت در خصوص نصب تجهيزات، ساخت و نصب مخازن و اجرای تاسيسات می‌باشد كه بنا به نياز پروژه در زمينه‌های گوناگون از جمله خاكبرداری، خاكريزی عمليات ساختمانی، بتنی، الكتريكال، ابزاردقيق، سندبلاست، رنگ‌آميزی، پيش راه‌اندازی و راه‌اندازی فعاليت می‌نمايد.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران است که بر اساس نظام اجرایی طرح‌های صنعت نفت پایه‌گذاری شده است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های مهندسی و ساخت طرح‌های صنعت نفت و گاز کشور مسئولیت مطالعات فنی، اقتصادی، مهندسی پایه و تفصیلی، تأمین منابع و مدیریت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مصوب شرکت ملی گاز ایران را در راستای اهداف چشم انداز 20 ساله و برنامه های 5 ساله توسعه کشور با کیفیت مطلوب در زمان مقرر با هزینه بهینه بر عهده دارد .

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت رعدان نيرو زاگرس

شرکت رعدان نيرو زاگرس از سال 1385 و با هدف اجرای پروژه‌ها به روش EPC در بخش‌های تولید، انتقال و توزیع نیرو، ابزار دقيق، سازه و ساختمان، راه‌سازی، پايپينگ، صنايع حرارتی و برودتی، تصفیه آب و فاضلاب و … با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مشغول به فعالیت است.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت پترو سازه مبین

شرکت پترو سازه مبین دارای رتبه یک نفت و گاز از سازمان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با توجه به قابلیت‌های گسترده و تجربه نیروی انسانی متخصص و توانمند خود یکی از پیمانکاران پیشرو در زمینه‌های مختلف پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی محسوب شده و توانسته شایستگی‌ها و قابلیت‌های خود را در این عرصه نشان دهد.

شرکت پترو سازه مبین با تکیه بر تجارب گران‌بها، سازماندهی پویا، مدیریت تأمین مالی، مدیریت منابع انسانی، متخصصین کارآمد، فناوری پیشرفته، حسن شهرت در زمینه طراحی، تامین کالا، اجرا پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می‌نماید.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت فراساحل پرشین

شرکت مهندسی فراساحل پرشین ارائه‌دهنده خدمات غواصی صنعتی و بازرسی فنی زیر آب برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و مخابرات دریایی است. شرکت سازه‌های فراساحل پرشین با عضویت در انجمن مهندسی دریایی ایران و استقرار سیستم یکپارچه مدیریت، اجرای خدمات مطابق استانداردهای بین‌المللی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

شركت مهندسی فراساحل پرشین نتیجه‌ی سال‌ها تلاش، تحقیق و تجربه‌ی تنی چند از متخصصان غواصی صنعتی و خدمات مهندسی دریایی در آب‌های خلیج‌فارس و قاره آفریقا‌ست كه در ابتدای سال 1386 تأسیس شده است.

هدف از تأسیس این شركت، ارایه‌‌ی خدمات مطمئن، موثر و قابل اتكای غواصی صنعتی‌ و خدمات مهندسی دریایی برای صنایع نفت، گاز و مخابرات دریایی مستقر در خلیج‌فارس، توسط نیروها و متخصصان داخلی است. شرکت مهندسی فراساحل پرشین می‌كوشد تا خدمات خود را با بالاترین سطح ایمنی و منطبق بر استانداردهای روز این صنعت ارایه كند.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت نیرومکانیک آسیا

شرکت نیرومکانیک آسیا به منظور ساخت و تامین قطعات انواع توربین، پمپ و کمپرسور مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی در سال 1388 تاسیس و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب و بهره‌مندی از تجهیزات کارگاهی و ساخت پیشرفته فعالیت خود را با هدف خدمات‌رسانی به صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع آب و نیروگاهی آغاز نمود و در تلاش است تا با تمرکز در ساخت و تولید قطعات خاص با تکنولوژی بالا علی‌الخصوص قطعات مسیر عبور گاز توربین‌های گازی، گامی مفید در جهت رفع نیاز صنایع به این قطعات و تجهیزات را بردارد.

این شرکت در راستای تکمیل زنجیره ساخت قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی توربین‌های گازی و بخار و همچنین ارائه خدمات تعمیرات اساسی، با ایجاد زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله تکمیل کادر فنی و مهندسی متخصص، تهیه مدارک و مستندات فنی و همچنین تجهیز کارگاه تعمیرات اساسی به این حوزه ورود نموده و امید است با اتکا به توان متخصصین داخلی و دانش بومی بتوانیم سهمی کوچک در راستای توسعه این خدمات در کشور و رفع نیازمندی صنایع نفت و گاز به این نوع خدمات برداریم.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت توربین ماشین خاورمیانه

شرکت توربین ماشین خاورمیانه در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید مجموعه‌های دوار، بروزرسانی و بهسازی سیستم‌های ماشین دوار و تولید تجهیزات و پکیج‌های مرتبط در صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و سایر صنایع مرتبط صنعتی تشکیل گردید و با تدوین برنامه پنج ساله از تولید قطعات یدکی به تولید تجهیزات و پکیج‌های توربوپمپ، توربو کمپرسور، توربو ژنراتور و نیز سایر موارد در سال‌های اخیر رسیده است. در حال حاضر تولید انواع روتورهای دوار، تولید و ساخت توربین‌های گاز، بخار و انواع کمپرسورها و نیز ارائه خدمات، تعمیرات اساسی، پشتیبانی‌های فنی و مهندسی و بروزرسانی و ارتقای تجهیزات دوار موجود در سطح ملی با توسعه بازارهای خود نسبت به صدور خدمات فنی و مهندسی برای حضور در بازارهای بین‌المللی نیز فعال می‌باشد.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت مهندسین مشاور موننكو

شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران با نزدیک به نیم قرن تجربه در ارائه خدمات مهندسی، مشاوره‌ و نظارت در صنایع برق، نفت و گاز و پتروشیمی، مترو و راه آهن، مخابرات، دیسپاچینگ و اسکادا، آب و فاضلاب فعالیت می‌نماید.

این مهندسین مشاور در سال ۱۳۵۲ با سرمایه گذاری مشترک بین بخش خصوصی ایران و شركت مهندسی مونترال از كشور كانادا تأسیس و در ابتدا فعالیت خود را با تمركز در صنعت برق ایران آغاز نمود. در حال حاضر سهام‌داران عمده شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران شامل گروه مپنا، شركتWood Groupو شركت مشاوره مدیریت میر (متعلق به كاركنان) می‌باشند.

این مهندسین مشاور با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و مجرب و پشتوانه‌ی علمی و تجربی شناخته شده، با استفاده از آخرین روش‌های فن‌آوری و مهندسی و استانداردهای بین‌المللی و تاكید بر اصل رضایت مشتری در چند دهه گذشته، نیازهای مهندسی و مشاوره صنعتی کشور را مرتفع و در تعاملی پایدار با کارفرمایان و شرکت های همکار، راه‌کارهای نوینی را جهت رفع معضلات صنایع مختلف ارائه نموده و توانسته است سهم قابل ملاحظه‌ای در بازارهای داخلی كسب نماید و موفق به ارایه خدمات گسترده تر و با كیفیت بالاتر برای مشتریان داخلی گردید.

مشاهده وب سایت این شرکت
شرکت آونگ

شرکت توسعه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات آونگ با نام تجاری آونگ (تاسیس 1385) نمایندگی و پشتیبانی برترین برندهای معتبر حوزه IT از جمله ADATA و برند‌های حوزه شبکه مثل D-Link و ASUS را بر عهده دارد. این شرکت اکنون کامل‌ترین سبد محصولات شبکه را در اختیار دارد و به عنوان برترین عرضه‌کننده محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات در ایران شناخته می‌شود.

در ابتدا زمینه اصلی فعالیت شرکت عرضه و پشتیبانی محصولات فلش درایو، هارددیسک و مموری کارت بود که پس از کسب موفقیت‌های پیاپی، محصولات SSD و ماژول‌های رم نیز به سبد کالای این شرکت افزوده شد. در چند سال اخیر آونگ حوزه شبکه را نیز پشتیبانی کرده و سبد کالای شبکه Active و Passive خود را با گرفتن نمایندگی برندهای معتبر این حوزه کامل کرده است.

مشاهده وب سایت این شرکت
Call Now Buttonتماس با ما